Såphalt

trappa1

Klockan 05:50 så gick jag till pendeltåget för att åka till jobbet härommorgonen. Det var mörkt ute, vilket det är så dags, och jag bestämde mig för att gå via den stentrappa som är precis utanför korvrestaurangen. Det skulle jag inte ha gjort. Mitt i trappan så halkar jag och ramlar bakåt och slår i armen i trappkanten.

Ett tag trodde jag att jag hade brutit armen men det blev ”bara” ett blåmärke. Jag får väl vara glad att det inte var huvudet som jag landade först med. Det stannade en kvinna och frågade om jag behövde hjälp med något. Jag tackade nej eftersom jag kunde gå själv men det var en trevlig gest! Tack ska du ha om du läser det här.

arm1

Så här ser armen ut. Väldigt öm. Kan jag stämma någon?

Kommentera

