Slut på latdagarna

Så är årets sommarsemester över och imorgon så är det tillbaka till arbetsplatsen. Hoppas att AC:n fungerar!

sommar-2014-0

Nedan följer lite bilder från sommaren 2014. Som ni kanske märker så rör jag mig mest i Rotebro. Trivs här🙂 Fast jag var i Farsta för att käka på en relativt nyöppnad hamburgerrestaurang, Bun Meat Bun, men eftersom jag har lite koncentrationssvårigheter ibland när jag läser på nätet så missade jag att de har stängt på måndagar … å det var då vi var där, jag å Hasse. Det blev Chicky bits på en lokal korvmoj istället. Helt OK men inte riktigt vad vi hade sett fram emot.

Har också varit ett par dagar på Gotland, Almedalsveckan, men i övrigt så har jag varit Rotan trogen. Mitt hem är som vackrast så här års så jag ser ingen anledning att jaga runt. Det kan jag göra på hösten eller vintern.

sommar-2014-1  sommar-2014-2sommar-2014-4 sommar-2014-5 sommar-2014-6

Nyinköpt slanghållare. Monterades på en kvart.

sommar-2014-3

Å så här varmt var det när det var som hetast!

Kommentera

