Midsommarafton

midsommar2014

På fredag är det som de flesta säkert känner till midsommarafton. Jag puffar därför lite för det lokala firandet nere vid Rotsunda ängar. Jag var där förra året och det var riktigt trevligt. Nedan länk leder till ett litet bildreportage från förra årets begivenheter: https://rotebrobloggen.wordpress.com/2013/06/21/midsommarafton/

Ett svar

  1. Hej Mr Bloggare!
    Tack för reklam för midsommarfirandet. I 3 år har jag hjälpte lite med firandet, fast jag bor här i centrala Rotebro. Jag visst inte att det fanns så mycket folk i Rotebro tills jag var där och såg hur man har full rulle hela eftermiddagen. Jag blir glad överraskad av att människor är fortfarande jätte trevliga fast livet i Stockholm blir tuffare för många. Det är en Midsommarfirande jag värmt rekommenderar.

    Förresten, om det finns folk som har inte så mycket att göra själv på midsommar nästa år är ni jätte välkommen att hjälpa till. Alla är välkomna.

    Jag tog med min son och han tog med kompisar. Dem hjälpte med barens lekar. Jag var stolta över hur ansvarsfulla dem var. Ungdomar är jätte duktiga.

    Tack igen Herr Bloggare!

Kommentera

