Sollentunahem skinnar mig!

parkeringsruta

Jag ska sälja min bil och inte köpa någon ny, så därför har jag sagt upp min parkeringsplats från och med 2014-02-01. Nu visar det sig att det är 3 månaders uppsägningstid på avtalet och jag ska alltså betala 1200 kr till för något som jag inte använder! En målad ruta på en asfaltsplan som är halvtom.

När jag går in på deras hemsida för att läsa om avtalets villkor så går det inte att få fram några uppgifter om uppsägningstid. Det tycker jag är ynkligt.

De höjde parkeringsavgiften från 250 kr till 400 kr för något år sedan. Då gav de verkligen ordet chockhöjning ett ansikte och nu ska de skinna mig ännu mer.

Jag tycker att Sollentunahem beter sig svinaktigt!

Kommentera

