Bomöte 2013

bomote201301

Gårdagens bomöte var väldigt välbesökt. Totalt 26 personer hade slutit upp. Hyresgäster, HGFare (vi är också hyresgäster :-)) och representanter för Sollentunahem. Marcus från SH berättade om vad som har gjorts i bostadsområdet och vad som planeras. Stundom blossade debatten upp som det gör på sådana här möten men det var ändå under ordnade former. Tyvärr så dök inte de närpoliser upp som hade lovat att komma. Det var synd, jag hade velat höra vad de har för planer för att stävja det bus som har ökat i Rotebro den senaste tiden.

Efter mötet så var det många som stannade kvar och fikade och snackade lite. Mycket trevligt. Att det kom så många beror förmodligen på att vår ordförande, Janet, hade affischbombat hela området.

bomote201302

Som vanligt så serverades det té, kaffe, mackor och bullar. Ett stående inslag på våra möten. Vaniljsnäckorna är från det lokala konditoriet i Rotebro. Rekommenderas!

2 svar

  1. Jag får ursäkta min frånvaro på gårdagens möte med att jag totalt glömt bort det hela och trodde att det var nästa torsdag. Ni verkar dock kunnat äta upp alla godsaker utan min hjälp.🙂

    Synd att närpolisen inte kunde delta.

Kommentera

